Universitatea Romano-Americana Bucuresti
Facultatea de Management-Marketing a luat fiinta în cadrul Universitatii Româno-Americane în anul 1991. Profilul facultatii însumeaza doua specializari economice distincte: management si marketing, raspunde cerintelor mediului de afaceri si confera absolventilor facultatii un avantaj competitiv în insertia pe piata muncii, prin paleta larga de cunostinte teoretice, abilitati si deprinderi practice dobândite, diferentiindu-se astfel de celelalte institutii de învatamânt economic superior.
Facultatea de Management-Marketing îsi actualizeaza oferta educationala, preponderent printr-o permanenta colaborare cu mediul de afaceri, asigurând atât schimbul si diseminarea de cunostinte, cât si contactul cu probleme si solutii reale. Educarea si formarea în cele doua domenii se realizeaza prin programe centrate pe student, Facultatea de Management-Marketing creându-si o reputatie deosebita prin furnizarea pe piata muncii de absolventi cu spirit antreprenorial dezvoltat.
Facultatea de Management-Marketing opteaza pentru un sistem de instruire dinamic si participativ, oferind un învatamânt modern, competitiv, deschis, mai ales în contextul unui mediu global în continua schimbare, îmbinând pragmatismul modelului american cu traditia învatamântului românesc.
Facultatea de Management-Marketing urmareste formarea de specialisti cu competente în management si marketing, cu o larga pregatire teoretica si aplicativa, capabili sa se integreze rapid si eficient în corporatii, pe diferite niveluri ierarhice. Atentia s-a concentrat asupra interdisciplinaritatii si dezvoltarii aptitudinilor si competentelor, în concordanta cu schimbarile economice si sociale actuale, urmarindu-se o buna insertie profesionala.