Bloc Expert Admin administrare imobile Bucuresti
Administrare financiara
Administrare financiară Organizarea ?i conducerea contabilită?ii în partidă simplă
- Întocmirea tuturor registrelor cerute de legislaţia în vigoare;
- Întocmirea lunara şi depunerea semestriala a situaţiei elementelor de activ şi pasiv ale Asociaţiei la Primăria de care apartine;
- Depunerea declaraţiilor fiscale lunare şi anuale către ANAF;
- Întocmire state de plată pentru salariaţi;
- Întocmire şi depunere REVISAL (registrul angajatilor) catre ITM;
- Întocmirea listei de întreţinere şi afişarea acesteia;
- Afisarea incasarilor si cheltuielilor lunare la avizier;
- Calculul penalizărilor de întârziere la plata întreţinerii;
- Calculul consumului de apă caldă şi apă rece pentru fiecare proprietate individuală pe baza consumurilor declarate de fiecare proprietar/chirias.
Gestionarea fondurilor băneşti ale Asociaţiei:
- Încasarea de la proprietari, la sediul Asociaţiei, a cotelor de contribuţie si depunerea acestora în contul curent;
- Plata impozitelor şi a contribuţiilor sociale datorate de către Asociaţia de Proprietari aferente remuneraţiilor personalului angajat;
- Întocmirea ordinelor de plată sau plata directă către furnizorii de utilităţi şi servicii.
Prezentarea, la solicitarea comitetului executiv a rapoartelor sau a documentelor necesare unei eventuale verificări. Administrare tehnică
- Inspectarea saptamanala/ ori de cate ori este necesar a proprietăţii comune în vederea înlăturării defectelor apărute la instalaţiile de folosinţă comună;
- Inspectarea curateniei;
- Înştiinţarea comitetului executiv şi luarea măsurilor necesare pentru efectuarea la timp şi eficient a lucrărilor de întreţinere şi reparaţii;
- În vederea îmbunătăţirii sau reparării spaţiilor comune, căutarea furnizorilor de servicii care satisfac cerinţele de preţ, durată de execuţie, calitate, şi prezentarea ofertelor acestora;
- Transmiterea lunara a indexului contoarelor aferente utilităţilor Asociaţiei de Proprietari;
- Urmărirea realizării contractelor cu persoane fizice sau juridice pentru: utilitati, reparaţii, imbunatatiri, servicii curatenie s.a.;
- Citirea contoarelor de apa – anual in apartamente/lunar daca sunt situate pe casa scarii;
- Întocmirea rapoartelor privind starea tehnică a imobilului – de cate ori este nevoie.