Bloc Expert Admin administrare imobile Bucuresti

Administrare financiara

Administrare financiară Organizarea ?i conducerea contabilită?ii în partidă simplă

  • Întocmirea tuturor registrelor cerute de legislaţia în vigoare;
  • Întocmirea lunara şi depunerea semestriala a situaţiei elementelor de activ şi pasiv ale Asociaţiei la Primăria de care apartine;
  • Depunerea declaraţiilor fiscale lunare şi anuale către ANAF;
  • Întocmire state de plată pentru salariaţi;
  • Întocmire şi depunere REVISAL (registrul angajatilor) catre ITM;
  • Întocmirea listei de întreţinere şi afişarea acesteia;
  • Afisarea incasarilor si cheltuielilor lunare la avizier;
  • Calculul penalizărilor de întârziere la plata întreţinerii;
  • Calculul consumului de apă caldă şi apă rece pentru fiecare proprietate individuală pe baza consumurilor declarate de fiecare proprietar/chirias.

Gestionarea fondurilor băneşti ale Asociaţiei:

  • Încasarea de la proprietari, la sediul Asociaţiei, a cotelor de contribuţie si depunerea acestora în contul curent;
  • Plata impozitelor şi a contribuţiilor sociale datorate de către Asociaţia de Proprietari aferente remuneraţiilor personalului angajat;
  • Întocmirea ordinelor de plată sau plata directă către furnizorii de utilităţi şi servicii.

Prezentarea, la solicitarea comitetului executiv a rapoartelor sau a documentelor necesare unei eventuale verificări. Administrare tehnică

  • Inspectarea saptamanala/ ori de cate ori este necesar a proprietăţii comune în vederea înlăturării defectelor apărute la instalaţiile de folosinţă comună;
  • Inspectarea curateniei;
  • Înştiinţarea comitetului executiv şi luarea măsurilor necesare pentru efectuarea la timp şi eficient a lucrărilor de întreţinere şi reparaţii;
  • În vederea îmbunătăţirii sau reparării spaţiilor comune, căutarea furnizorilor de servicii care satisfac cerinţele de preţ, durată de execuţie, calitate, şi prezentarea ofertelor acestora;
  • Transmiterea lunara a indexului contoarelor aferente utilităţilor Asociaţiei de Proprietari;
  • Urmărirea realizării contractelor cu persoane fizice sau juridice pentru: utilitati, reparaţii, imbunatatiri, servicii curatenie s.a.;
  • Citirea contoarelor de apa – anual in apartamente/lunar daca sunt situate pe casa scarii;
  • Întocmirea rapoartelor privind starea tehnică a imobilului – de cate ori este nevoie.