Reinvent Consulting - consultanta comerciala, juridica, financiara si fiscala Bucuresti

Administrare personal si salarizare

Administrarea personalului necesita timp, costuri si angajati pregatiti. Externalizarea acestor servicii asigura realizarea activitatilor specifice de HR, conforme cu legislatia in vigoare, cu beneficiul major al economiei de costuri, dar si cu garantarea unei evidente corecte, facuta de personal calificat.

Oferim servicii de administrare personal, incepand cu intocmirea contractelor de munca, a fiselor de post, a diverselor adeverinte, gestionarea dosarelor, inregistrarea salariatilor in Revisal, asigurarea relatiei cu Inspectoratul Teritorial de Munca, asistenta in cadrul controalelor efectuate de organele abilitate ale statului, consultanta pe diverse spete care tin de resursele umane, consultanta privind legislatia muncii.

Salarizarea necesita precizie, asigurarea confidentialitatii datelor angajatilor, capacitate rapida de procesare.

Externalizarea salarizarii este cea mai buna solutie pentru companii, deoarece ofera siguranta respectarii cerintelor legislative, prelucrarea corecta a salariilor angajatilor, intocmirea documentelor necesare, consultanta specifica, avand  avantajul eliminarii costurilor cu resursa umana, specializata, dar si cu aplicatiile software complicate.

Servicii oferite

  • 1. Administrare personal
    • intocmirea dosarelor de personal;
    • intocmirea contractelor individuale de munca;
    • intocmirea documentatiei pentru incetarea/modificarea/suspendarea contractelor individuale de munca;
    • intocmirea actelor aditionale la contractele individuale de munca;
    • intocmirea adeverintelor de vechime;
    • intocmirea altor rapoarte la solicitarea clientului;
    • consultanta in probleme de legislatia muncii;
    • asistenta in cazul controalelor efectuate de organele abilitate ale statului.

    2.Servicii Revisal: 

    • efectuarea demersurilor la Inspectoratul Teritorial de Munca in vederea obtinerii unui user si a unei parole utilizate in vederea depunerii online a Registrul general de evidenta a salariatilor;
    • intocmirea, completarea si transmiterea Registrului General de Evidenta a Salariatilor.

    3. Consultanta Resurse Umane

    • intocmirea Regulamentului Intern sau consultanta privind intocmirea acestuia;
    • consultanta privind incheierea/modificarea/suspendarea/incetarea contractelor individuale de munca;
    • consultanta privind clauzele contractului individual de munca;
    • elaborarea fiselor de post.

    4. Salarizare personal (payroll)

    • verificarea si procesarea pontajului lunar si a tuturor datelor necesare calculului salarial;
    • verificarea certificatelor de concediu medical;
    • calculul salarial;
    • transmiterea documentelor rezultate din calculul salarial : statul de plata; fluturasi de salarii; centralizator salarii;ordine de plata privind contributiile sociale si ale impozitului pe salarii
    • generarea si transmiterea declaratiei unice;
    • evidenta concediilor de odihna;
    • intocmirea de rapoarte de salarizare la solicitarea clientului;
    • consultanta in problemele de salarizare.

     

    Tarife

     

    Serviciu

     

    Tarif/ salariat (TVA inclus) 

    Deschidere contract salariat

    50 RON

    Tarif lunar servicii salarizare per salariat

    60 RON

     

    Inchidere contract per salariat

    75 RON

    Intocmire declaratie  informativă privind impozitul reţinut la sursă şi câştigurile/pierderile realizate, pe beneficiari de venit –D205

    55 RON

     

    Intocmire adeverinta medic familie/spital

    28 RON

     

    Intocmire adeverinta banca, somaj

    56 RON

    Intocmire fisa postului

    130 RON

    Intocmire Regulament Ordine Interioara

    420 RON