Unik Best Protect - Protectia muncii, Securitate si sanatate in munca Bucuresti
Consultanta resurse umane
Servicii resurse umane (relatii de munca) presupun o mare responsabilitate, o buna cunoastere a legislatiei muncii in vigoare si o abilitate in interpretarea prevederilor legale, pentru a oferi cele mai bune solutii in derularea procesului administrarii personalului.
Ofera noastra pentru servicii resurse umane cuprinde:
- Consultanta privind negocierea si elaborarea Contractului Colectiv de munca;
- Consultanta privind intocmirea si modificarea Regulamentului Intern al societatii;
- Consultanta in evaluarea performantelor profesionale pe baza criteriilor de evaluare;
- Consultanta in rezolvarea conflictelor de munca;
- Consultanta privind alegerea Reprezentantilor Salariatilor;
- Consultanta privind infiintarea Comitetului de Securitate si Sanatate in Munca (Protectia muncii);
- Consultanta la incheierea, modificarea si incetarea contractelor individuale de munca;
- Consultanta in domeniul legislatiei muncii (probleme disciplinare, drepturi salariale, protectia muncii, litigii de munca).
Atentie! Servicii resurse umane – Relatii de munca exclud orice viitoare amenda!
Intocmirea si administrarea contractelor individuale de munca:
- Redactarea contractelor de munca (conform noilor modificari din Codul Muncii);
- Inregistrarea contractelor de munca in REVISAL si transmiterea catre ITM;
- Intocmirea contractului de garantie pentru gestionari;
- Intocmirea si inregistrarea actelor aditionale pentru modificarea contractelor;
- Intocmirea si inregistrarea deciziilor de majorare a salariilor;
- Intocmirea si inregistrarea deciziilor pentru incetarea contractelor;
- Intocmirea si inregistrarea deciziilor de suspendare a contractelor;
- Intocmirea documentelor in vederea obtinerii indemnizatiei de somaj;
- Intocmirea fisei de lichidare.
Intocmirea si administrarea dosarelor de personal:
- Actualizarea informatiilor cu caracter personal ale salariatilor;
- Elaborarea si redactarea fiselor de post;
- Completarea informatiilor privind Casa de Asigurari de Sanatate;
- Completarea si actualizarea informatiilor privitoare la persoanele aflate in intretinere;
- Completarea informatiilor privind functia de baza;
- Completarea informatiilor privind realizarea de alte venituri;
- Completarea informatiilor privind retineri din salariu in baza unor hotarari judecatoresti;
- Evidenta zilelor de concediu efectuate (concediu de odihna, concediu medical, concediu fara plata, concediu ingrijire copil, etc.).
Intocmirea diverselor documente necesare angajatilor:
- Adeverinte de salariat;
- Adeverinte privind retineri, deduceri, etc.;
- Adeverinte si cereri pentru obtinerea de credite;
- Adeverinte de vechime in munca.