Operator call center
- Domeniu activitate: Secretariat, operatori PC
- Tip colaborare: Perioada nedeterminata
- Locatie job: locatie fixa
- Pot aplica studenti: da
- Beneficii: tichete de masa, training / calificare
Detalii suplimentare
Suntem in cautarea unor noi colegi pentru postul de operator call center, pasionati si orientati catre rezultate, pentru a se alatura echipei noastre din Bucuresti.
Responsabilitati:
Oferirea de suport clienti prin intermediul telefonului, e-mailului.
Inregistrarea si gestionarea eficienta a solicitarilor clientilor in sistemul nostru.
Identificarea si rezolvarea prompta a problemelor clientilor.
Asigurarea unui nivel ridicat de satisfactie a clientilor prin comunicare eficienta si amabilitate.
Disponibilitate la alucra in ture, inclusiv de noapte.
Cerinte:
Cunoscator al limbii engleze sau germane la nivel conversational.
Capacitatea de a lucra intr-un mediu dinamic.
Experienta anterioara intr-un rol similar in domeniul serviciilor clienti este un plus, dar nu este neaparat necesara..
Abilitati solide de rezolvare a problemelor si atentie la detalii.
Beneficii:
Pachet salarial si bonusuri periodice.
Tichete de masa.
Training si dezvoltare continua a abilitatilor profesionale.
Oportunitati de avansare in cadrul companiei.
Mediu de lucru placut si colegial.
Daca esti o persoana dinamica, orientata catre clienti si dornica sa faci parte dintr-o echipa dedicata, trimite-ne CV-ul tau indicand in subiect "Aplicare Operator Call Center".
Te asteptam in echipa!
Locul de munca este in Piata Romana, sector 1, Bucuresti.