mergi
sus

Functionar administrativ

Cautam un angajat administrativ cu abilitati de secretariat general si management centrala telefonica.
Angajatul va fi responsavil de activitatile administrativ-contabile si de secretariat ale companiei.

Cerinte:
-experienta in contabilitate generala;
-emiterea si gestionarea facturilor de vanzari;
-cunostinte programe de contabilitate (OBLIO reprezinta un avantaj);
-buna stapanire a Excel;
-capacitatea de a gestiona activitatile de secretariat general;
-limba italiana constituie un avantaj;
  • Domeniu activitate: Comert, vanzari
  • Tip colaborare: Perioada nedeterminata
  • Locatie job: locatie fixa
  • Pot aplica studenti: da
Sector 4, 08 apr, 10:36
696 vizite

Pagina pe care doriti sa o accesati poate sa contina elemente care nu sunt recomandate minorilor!
Va rugam sa confirmati ca aveti peste 18 ani!

Prin utilizarea serviciilor noastre, iti exprimi acordul cu privire la faptul ca folosim module cookie in vederea analizarii traficului si a furnizarii de publicitate. Afla mai multe detalii

Sunt de acord